onsdag den 20. marts 2013

Snehvid sommerkjole


Den er så smuk sneen, når den daler og dækker landskabet og får det hele til at ligne softice. MEN i marts måned ... Jeg drømmer om forår, køkkenhave, nyvasket tøj på snoren og masser af blomster. Derfor denne lille sommerkjole, som vil være helt perfekt en varm sommerdag ved vandet OG gå så i hi Hr. Vinter











Jeg er lidt stolt over den (næsten) skjulte lynlås. Jeg plejer at være elendig til at sy lynlåse i. De vil stikke ud og være grimme. Men nu prøvede jeg en ny teknik og det virkede eller også var jeg lidt heldig. Jeg er kommet til at købe mere sommerstof og er allerede igang med næste kjole projekt i det her stof.

Så gør det ikke så meget at have et bækken, der beder mig om at forholde mig i ro, en hr. vinter uden for døren og en kæreste, som ikke synes om charter ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar