søndag den 17. marts 2013

Pusletaske

Laralil har lavet en DIY på denne pusletaske. Tjek hendes ud hvis du står og skal lave en. Der er en rigtig god instruktion og jeg skal love for, at man får øvet sig på at sy kantbånd (til tider ikke så vellykket i mit tilfælde). Jeg har lukket tasken med knapper og elastik snor i stedet for spænde.

Yderstoffet er fra IKEA

Pusletasken består af tre lag. Yderstof, pladevat og voksdug. Jeg har brugt noget gammelt betræk fra en sovepose i stedet for pladevat. Hvis jeg skulle gøre noget anderledes vil jeg sætte et skiftbart tisselagen på med trykknapper, så det ikke er hele tasken der skal vaskes. Måske det kan nåes endnu??? Har ingen erfaring med trykknapper, så det må blive et forsøg.

Der er tre lommer i hver side. Stoffet er fra Panduro Hobby og jeg er helt vild med den orange og lyserøde sammensætning.

1 kommentar:

  1. Jeg gjorde det samme med elstik og knap :)
    Er spændt på din vurdering. Jeg har ikke været så glad for min ( ikke noget ondt om laralil - hun laver jo de mest fantastiske ting, som jeg elsker. Gode diys )det er nok et temperamentspørgsmål :D
    Den er virkelig flot Ida. Du er så dygtig :)

    SvarSlet